ÁSZF

1. Alapvető rendelkezések:

1.1. Webáruházunk hőszigetelési, villanyszerelési, szárazépítészeti és burkolástechnikai termékek értékesítésével foglalkozik.

Vásárolni a 2151 Fót, Vörösmarty utca 8. szám alatti üzletünkben, illetve webáruházunkon keresztül: www.domtech.hu lehetséges.

Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Döm-Tech. Kft.

A szolgáltató székhelye: 2151 Fót, Vörösmarty utca 8.

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt levelezési címe: 2151 Fót, Vörösmarty utca 8.

Telefonszáma: 0670/336-77-55.

E-mail címe: domenyilaszlo@gmail.com

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Pest Megyei Bíróság, mint Cégbíróság

Cégjegyzékszám: 13-09-098872

A szerződés nyelve: magyar

A tárhely-szolgáltató adatai: Webnode AG,

Csoportos adószám vagy Adószám: CZ25536851

Cégjegyzékszám: C 31249

603 00 Brno, Hlinky 995/70

Handelsregister Kanton Zürich, Schöntalstrasse 5

Postfach: 8022 Zürich

1.2. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.domtech.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldalon) található elektronikus áruházon (a továbbiakban: domtech.hu-n) keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. A Döm-Tech Kft. webáruházában történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény ("Elkertv.") szabályozza.

1.3. A webshop, mint szerzői jogi mű szerzői jogi védelme:

1.3.1. A Weboldal szerzői jogvédelem alatt áll. Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Weboldalon, valamint a Weboldalon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Weboldal felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

1.3.2. A Weboldal tartalmának, valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználása, például adatbázisban történő tárolása, továbbadása, közzé- vagy letölthetővé tétele, kereskedelmi forgalomba hozatala, kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével valósulhat meg.

1.3.3.A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túl a regisztráció, a weboldal használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot az Ügyfélnek a weboldal felületén szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Weboldal rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl eme szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy nem hasznosíthatók.

1.3.4. A www.domtech.hu webáruház üzemeltetője:

A szolgáltató neve: Döm-Tech Kft.

A szolgáltató székhelye: 2151 Fót, Vörösmarty utca 8.

Kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: domenyilaszlo@gmail.com

Üzletünk nyitvatartási ideje: H-P: 7:15-16:00-ig

Szombaton: 8:00-12:00.

Vasárnap: Zárva!

Adószáma: 13270485-2-13

Cégjegyzékszáma: 13-09-098872

2. Adatkezelési szabályok:

2.1. Adatvédelmi szabályzat elérhetősége:

A Főoldalon található "Menü"gomb megnyomásával, utána a legördülő menü szerkezetben lefelé haladva éri el az adatvédelmi szabályzatot.

2.2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:

Vásárolni üzletünkben, 2151 Fót, Vörösmarty utca 8. szám alatti illetve webáruházunkon keresztül: www.domtech.hu lehetséges. A termékek árai nem tartalmazzák a házhoz szállítási díjat. Kiszállítást egyedi árajánlat formájában tudunk ügyfeleinknek igény esetén kiküldeni, e-mail formájában.

2.3. A webshopban található termékek megjelenítése:

A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jeleníthet meg.

2.4. Webshopban akciós árak feltüntetése:

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról.

3. Vásárlási feltételek:

A www.domtech.hu címen leadott megrendeléssel, a jelen dokumentumban leírt feltételeknek megfelelően, vásárlási szerződés jön létre, Döm-Tech Kft. és a megrendelést leadó, (továbbiakban "megrendelő") között.

Webáruházunkban regisztrációval, és regisztráció nélkül is vásárolhat, amennyiben elfogadja a szükséges vásárlási feltételeket.

A Döm-Tech Kft. webáruházában a szolgáltatások jó része elérhető minden felhasználó számára, regisztráció nélkül is.

A felek között létrejött szerződés nyelve: magyar.

A megrendelés leadását követően a szerződés, annak teljesítéséig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre elektronikus levélben van lehetőség. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül. Ha az Ügyfél rendelését már elküldte a Szolgáltató részére, és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé.

Egyes szolgáltatások azonban regisztrációhoz (majd belépéshez) kötöttek, melyre az ÁSZF-ben rögzítetteknek megfelelően bárki jogosult.

A webáruházban feltüntetett árak forintban értendőek, és tartalmazzák az Áfá-t.

Az oldalakon lévő árak nem minősülnek közvetlen ajánlattételnek, az árváltozás jogát fenntartjuk.

A megrendelés akkor lép életbe, amikor a megrendelést elfogadva visszaigazoltuk.

Webáruházunkban csak a br. 500 Ft.-ot elérő megrendeléseket tudjuk elfogadni!

A Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

A webáruházban a "Felhasználó regisztráció"-menüpontnál, és/vagy a rendelésnél kért adatokat a felhasználó köteles a valóságnak megfelelően megadni.
A hibás kitöltésből eredő károkért felelősséget a webáruház üzemeltetői nem vállalnak.
A webáruház használatához részletes információkat a főoldalon található "Menü"gomb megnyomásával, utána a legördülő menü szerkezetben lefelé haladva, a "Webáruház használata" menüpontra kattintva érheti el.

4.Regisztráció:

4.1. A Főoldalon található "Menü"gomb megnyomásával, utána a legördülő menü szerkezetben lefelé haladva éri el "Felhasználó regisztráció"menüpontot. Az almenü adatlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra. Egy előzetes adatbekérőt kell kitölteni,(egy valós e-mail cím és egy választott jelszó megadása szükséges), melyet jóváhagyunk. Az Ügyfél a Weboldalon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a Weboldalon közzétett Adatvédelmi nyilatkozat feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.

4.2. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A Szolgáltató minden regisztrációt egy önálló jogi személyként kezel. A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a Saját fiók menüpont alatt elérhető Személyes információk menüpontban van lehetőség, amely az aktív megrendelések adatait is érintheti. Szolgáltatót a regisztrált adatok ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

5. A Webáruház használata:

5.1.Vásárlási feltételek:

A webáruházban a regisztrációnál és/vagy a rendelésnél kért adatokat a felhasználó köteles a valóságnak megfelelően megadni.
A hibás kitöltésből eredő károkért felelősséget a webáruház üzemeltetői nem vállalnak.
A webáruház használatához részletes információkat a jobb oldalon található "Menü"gomb megnyomásával, utána a legördülő menü szerkezetben lefelé haladva éri el a "Webáruház használata" menüpontra kattintva.

5.2. A termék kiválasztása a webes felületen:

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a "Kosárba" gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezheti.

A Kosár gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely ha nincs külön jelölve, az általános forgalmi adót már tartalmazza. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.

A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.

Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

A weboldalon megjelentetett termékképek helyenként csak illusztrációk, azok a valóságtól eltérhetnek.

A megrendelést a Szolgáltató Weboldalán keresztül csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. (Ha az Ügyfél valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a Szolgáltatótól.) A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

5.3. Árak:


Áraink a rendelés időpontjában érvényes árak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A webáruházban feltüntetett árak kizárólag online vásárlás esetén érvényesek.

A szállítási igény esetén minden megrendelésre egyedi árajánlatot készítünk, e-mailen elküldve az igénylő kérésére.

Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra.

Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

5.4. A rendelések feldolgozása:


A rendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. Igyekszünk minél hamarabb feldolgozni a beérkezett megrendeléseket.

5.6. Az adatbeviteli hibák javítása:

Az Ügyfélnek a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Webáruházban "Megrendelés befejezése" gomb megnyomása előtt bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen. (Pl. termék törlése a kosárból). A kosárban elhelyezett termékeket a termékek jobb oldalán elhelyezett "X" kattintásával lehet eltávolítani a megrendelésre szánt termékek közül.

5.7. A rendelés elküldése:

Lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, regisztrálni szeretne, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail-címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie.
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Kifizetés" gombra. Ezzel egyidejűleg átlép az "áttekintés és visszaigazolása" oldalra, ahol kiválaszthatóak a szállítással, fizetéssel kapcsolatos egyéb módozatok, illetve további megjegyzést is lehet csatolni a megrendeléssel kapcsolatban.

Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot, (jelenleg a weboldalon csak személyes átvételi módra van lehetőség, szállítási ajánlatot egyedileg adunk, e-mailen keresztül.)

A kosárban elhelyezett termékeket a termékek jobb oldalán elhelyezett "X" kattintásával lehet eltávolítani a megrendelésre szánt termékek közül.

Amennyiben az Ügyfél a Kosár tartalmát véglegesítette, a Fizetés melletti "Szerkesztés" feliratra kattintva átkerül a "Számlázási információ", "Számlázási adatok és szállítási cím megadása" oldalra. (Itt a "Vissza a kosárhoz" feliratra való kattintással tud visszatérni az előző oldalra.)

Ezen az oldalon megadhatja a személyes adatait, illetve cégnévre vásárolt termék esetén be tudja jelölni a "céges számlázás" ablakot, ahol megadhatja a cég adatait, amelynek nevére vásárolni kíván.

(A szállítást másik címre is kérheti, a "szállítás másik címre" felirat előtti ablak bejelölése után megadhatóak az adatok. - Jelenleg a kizárólagos bolti átvétel miatt ez az opció a weboldalon leadott rendeléseknél nem valósul meg!) (Itt a "Vissza a számlázáshoz" feliratra való kattintással tud visszatérni az előző oldalra.)

A megrendelést a "Folytatás" gomb megnyomásával lehet tovább szerkeszteni, aminek megnyomása után a "Szállítás", "Válassz szállítási módot"-c. adatlapra irányít az oldal.

Itt jelenleg egyetlen mód kiválasztható online, a : "Bolti átvétel". (Itt a "Vissza a szállításhoz" feliratra való kattintással tud visszatérni az előző oldalra.)

A következő lépés, szintén a "Folytatás" gomb megnyomása után, a "Fizetés", "Kívánt fizetési mód kiválasztása" c. adatlap kitöltése. Itt egyelőre csak az "Utánvétes fizetés" kiválasztása lehetséges. (Itt a "Vissza a fizetéshez" feliratra való kattintással tud visszatérni az előző oldalra.)

Ezen adatok kiválasztása után újra meg kell nyomni a "Folytatás" gombot, amely az "Áttekintés és visszaigazolás", "Megrendelés ellenőrzése és visszaigazolása" adatlapra irányít.

Ezen az oldalon van lehetőség a "szerkesztés"-feliratra kattintás után a következő adatokat módosítani:

A "Szállítási cím" a "Szállítás", és a "Fizetés" melletti "Szerkesztés" feliratra kattintva a megjelenő felületen lehet módosítani az adatokat, jóváhagyni szintén a "folytatás" gomb megnyomásával lehet.

Ha minden szükséges adatot megadott és kiválasztotta az átvételi módot, akkor a "Használati feltételek", "adatvédelmi szabályzat" elolvasása, illetve elfogadása után aktívvá válik a "Megrendelés befejezése" oldalpont.

A rendelés leadása tehát a "Megrendelés befejezése" gombra kattintással történik, ami az Ügyfél részére fizetési kötelezettséget keletkeztet.

A megrendelés elküldése után ezt írja ki az oldal:

"Köszönjük a megrendelést

A megrendelés feldolgozás alatt van. E-mail értesítést fogsz kapni a rendelési adatokkal."


6. Fizetési lehetőségek:

Webáruházunkban az alábbi módokon fizethet:

-Utalással

-Személyes átvétel esetében pedig készpénz vagy bankkártya (Csak a Döm-Tech Kft. által visszaigazolt megrendeléseket tudjuk kiadni!)

Bankkártyás fizetési szolgáltatónk a Fizetési Pont Terminál Üzemeltető Kft..

Számlavezető bankunk - az Erste Bank. A bankkártyával való fizetés bankkártya terminálon keresztül, csak az üzletünkben elérhető jelenleg.

Elfogadott bankkártyák: Mastercard, Visa, Visa Electron, Maestro.

Előre utalásra is van lehetőség, ilyen esetben cégünk kiállít a megrendelőnek a megrendelő kérésére (e-mail, illetve személyesen, vagy telefonon-on keresztül érkeztetett megkereséseknél) egy díjbekérőt, mely tartalmaz minden szükséges adatot.


7. Szállítási módok:

7.1. Személyes átvétel üzletünkben:

Személyes átvétel esetén az üzletben lehet bankkártyával, illetve készpénzzel is fizetni.

Csak az általunk írt, (Döm-Tech Kft.) email-által visszaigazolt, és jóváhagyott megrendeléseket tudjuk az üzletben átadni/kiadni.

Személyes átvétel esetén a csomagátvétel: Visszaigazolás után, csak a következő időpontokban: H.-P.: 10:00-15:00-ig, Szombaton: 9-11-óra között.

Más időpontban sajnos nem áll módunkban kiadni a rendelést!

A termék átvételét a megrendelő szállítólevél aláírásával igazolja!

Jelenleg a webáruházunkban megrendelt termékeket külön e-mailen, nekünk címzett árajánlat kérése után, a domenyilaszlo@gmail.com e-mail-címre, házhoz szállítási szolgáltatással is meg lehet rendelni, melyről visszaigazoló e-mailt küldünk, vagy személyesen, az üzletben való átvétellel lehet megrendelni.

7.2. Várható szállítási idő:

A nem készleten lévő termékek esetén mindig tájékozódjon, a rendelés leadása előtt a beszerzési időről, mert termékenként eltérő lehet ez az időtartam! (készlethiány oka lehet tömeges megrendelés, illetve az anyag-típus tárolásával kapcsolatban előírások betartása miatti állapot.)

Sajnos a folyamatosan növekvő üzemanyag költségek miatt, folyamatosan változnak a kiszállítási díjak. Az épp aktuális megrendeléshez kért szállítást, az árajánlat kiküldésével együtt fogja cégünk elküldeni, külön tételként feltüntetve azt.

7.3. Szállítás és fizetés:

Jelenleg a webáruházunkban megrendelt termékeket külön árajánlat kérése után, házhoz szállítási szolgáltatással, vagy személyesen, az üzletben való átvétellel lehet megrendelni.

Amennyiben a megrendelés kiszállítással együtt történik, csak előreutalást tudunk elfogadni.

7.4. Szállításunk következtében keletkezett esetleges károk esetén:

Az általunk, szállítás közben megsérült termék/termékek épségéért cégünk felel, amennyiben ilyen történik, kérjük, keressen fel minket elérhetőségeink valamelyikén: (telefonon, nyitvatartási időben): 0670/336-77-55, illetve e-mailen,: domenyilaszlo@gmail.com.

A sérülésről az áru levételét követően, még a szállító kollégánk jelenlétében jegyzőkönyvet kell felvenni, vagy az átvétel igazolását szolgáló bizonylaton azt kell feltüntetni, a szállító aláírásával együtt, dátummal ellátva.

A termék átvételét a megrendelő a szállítólevél aláírásával igazolja.

Előreutalásos fizetés esetén az utaláshoz szükséges információkról visszaigazoló-díjbekérő e-mailünkben tájékoztatjuk.

A számla az áruval együtt, kiszállító kollégánk által átadva érkezik.

Kizárólag Magyarország területén szállítunk ki megrendelést! A Magyar Köztársaságon kívül történő megrendeléseket tárgytalannak tekintjük!

8.Visszaigazolás:


8.1. Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk a domenyilaszlo@gmail.com e-mail címről.

Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy visszaigazoló e-mailt kap a rendelés beérkezéséről.

Telefonos egyeztetés esetén hívja az üzlet számát: 0670/336-77-55, vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Ha az Ügyfél rendelését már elküldte a Szolgáltató részére, és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé.

8.2. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban "Fogyasztó").

9. A megrendelések feldolgozása és teljesítés:

Megrendelés visszaigazolást, árajánlatot, csak a következő időpontokban, nyitvatartási időn belül van lehetőségünk elkészíteni: H-P: 7:15-16:00-ig, Szombaton: 8-12-óra között. Más időpontban sajnos nem áll módunkban megrendelést visszaigazolni!

9.1. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5-től 30 munkanapon át zajló időn belül. (Gyártói visszaigazolástól függ, ha az érintett termék/termékek nincsenek készleten, és/vagy egyedi gyártásúak.)

9.2. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

9.3. A nem készleten lévő termékek esetén mindig tájékozódjon, a rendelés leadása előtt a beszerzési időről, mert termékenként eltérő lehet ez az időtartam! (készlethiány oka lehet tömeges megrendelés, illetve az anyag-típus tárolásával kapcsolatban előírások betartása miatti állapot.)

10. Elállás joga:

Az ebben a pontban foglaltak kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, megrendel, kap, használ, igénybe vesz, illetve az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, árajánlat címzettje (a továbbiakban "Fogyasztó").

Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén:

A terméknek,

Illetve több termék szolgáltatásakor a legutolsóként szolgáltatott terméknek,

Több tételből, vagy darabból álló termék esetében az utójára szolgáltatott terméknek, vagy darabnak

Ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a szállítótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

A Fogyasztót megilleti, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát. Fogyasztót az elállási jog nem illeti meg:

  • amennyiben az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

10.1. Az elállási jog gyakorlásának menete:

10.2. Amennyiben a Fogyasztó elállási jogával kíván élni, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél formájában) a jelen ÁSZF elején feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Ebből a célból Fogyasztó felhasználhatja a weboldalon elérhető elállási nyilatkozat mintát is. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.

10.3. A Fogyasztót terheli annak bebizonyítása, hogy elállási jogát a 10. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

10.4. A Szolgáltató a lehetőségekhez képest leggyorsabban visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

10.5. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.

10.6. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail-en keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy minden kétséget kizáróan bizonyítható legyen a feladás dátuma.

10.7. Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket indokolatlan késedelem nélkül a Szolgáltató részére visszajuttatni, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. Az elállási jog gyakorlása esetén a Szolgáltató telephelye a Fogyasztó rendelkezésére áll.

10.8. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja.) a terméket.

10.9. A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli, kivétel, ha a Szolgáltató vállalta eme költségek viselését. A Fogyasztó kérésére lehetőség van a Szolgáltató általi visszaszállítás megszervezésére, azonban a Szolgáltató által megszervezett visszaszállítás költsége a Fogyasztót terheli, a Szolgáltató ez esetben az általa megszervezett visszaszállítás költségét nem vállalja át a Fogyasztótól, kizárólag segítséget nyújt abban, hogy a Fogyasztónak a visszaszállítás megszervezésével ne kelljen foglalkoznia. Fogyasztó erre irányuló igényét Szolgáltató munkavállalói fogadják.

10.10 A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nincs lehetősége átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

10.11. Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.

10.11. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten8 a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

10.12. Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

10.13. Ha Fogyasztó a szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés esetén a teljesítés megkezdését megkötését követően gyakorolja felmondási jogát, úgy az elszámolás során köteles megtéríteni a Szolgáltató ésszerű költségeit.

10.14. A Szolgáltató követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés, illetve ésszerű költségeinek (ha szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés teljesítését a Fogyasztó kifejezett kérésére a határidő lejárta előtt megkezdte és gyakorolja felmondási jogát) megtérítését.

11. Jótállás:

11.1. Jótállási igény érvényesítése:

A webáruházban vásárolt termékekre a 151/2003. Korm. rendelet, a Polgári Törvénykönyv, illetve a szavatossági igényérvényesítéskor is fontos 49/2003. GKM rendeletben leírtak szerint jótállási kötelezettségünk jön létre.

Érvényesítésének feltétele a jótállási jegy, ennek hiányában a számla.

Jótállás esetén a jótállásra kötelezett mindaddig nem mentesül kötelezettségei alól, amíg nem bizonyítja, hogy a hiba nem rendeltetésszerű használat következménye.


Hibás teljesítés esetén a fogyasztó elsősorban választása szerint kijavítást, vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Döm-Tech Kft. számára a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget.


Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs lehetőség, vagy ha a Döm-Tech Kft. a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül nem tud eleget tenni, a fogyasztó saját választása szerint, megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak helye nincs!


A szavatossági igényeket a vásárlást igazoló bizonylattal tudják érvényesíteni.
A Döm-Tech Kft. a jogszabály értelmében törekszik arra, hogy a minőségi hibás termék kijavítását vagy kicserélését 30 munkanapon belül elvégezze, a folyamat eredményéről pedig telefonon és/vagy e-mailben értesíti a fogyasztót.
Minőségi kifogásokkal kapcsolatban kérjük, keresse fel hétköznap 7:15 és 16 óra között működő üzletünket, a Fót, Vörösmarty utca 8. szám alatt.
A Döm-Tech Kft. a jogszabály értelmében jegyzőkönyvet köteles felvenni a minőségi kifogásról.

12. Kellékszavatosság:

Ön a Döm-Tech Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Ön választásának megfelelően az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet javítást, vagy cserét, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest ezen megoldás aránytalan többletköltséggel járna.

Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy, végső esetben a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

12.1. Kellékszavatossági határidő érvényesítés:

Ön köteles a hibát annak felfedezését követően, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni.

Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti! Használt dolog esetén ez a határidő 1 hónap, de legfeljebb egy év.

12.2. Kivel szemben érvényesítheti a kellékszavatossági igényét?

Ön, a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

12.3. Milyen egyéb feltétele van a kellékszavatossági jogai érvényesítésének?


A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Döm-Tech Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

13. Termékszavatosság:

13.1. Esetei:

Ingó dolog, (termék) hibája esetén Ön, választása szerint kellékszavatosságot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.


13.2. Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.


13.3. Mely esetben/esetekben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.


13.4. Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével eme jogosultságát elveszti.

13.5. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.


13.6. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja azt, hogy:
a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy,
a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy,

A termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.


A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom a figyelmét, hogy ugyanolyan hiba okán kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet!

Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

14. Panaszkezelés:

14.1. Reklamációt érvényesítő feltételek:

Reklamációt, illetve egyéb esetleges panaszt, észrevételt, minden esetben hivatalos, írásos formában fogadunk el.

Keressen minket a következő elérhetőségeinken:

Garanciális és egyéb reklamációk, észrevételek:

H-P: 7:15-16:00

Telefonon: 0670/336-77-55.

E-mailen: Döményi László: domenyilaszlo@gmail.com

15. Vegyes rendelkezések:

15.1. A Szolgáltató bármikor jogosult a jelenlegi ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani.

15.2. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Pest Megyei Bíróság/Törvényszék illetékességét.

Fót Város, 2024.06.hó 01nap